24 hours

Gårdagen spenderade jag med Elin, Danne och Felle. De kom typ halv tolv och då stack vi till specce för att köpa lite frukt. Till lunch gjorde vi fruktspett, vilket blev delicious!  Vi spelade kort och då undre tiden kom vi på att vi skulle doppa frukten i choklad. Mums. Sen körde vi monopol, och det fattade Felle typ ingenting av. Hahaha det var så kul, speciellt när det skulle köpa varandras tomter.
Vi tog jättemånga roliga kort men när jag hade lagt in dem på datorn så var typ alla borta:( De vi tog ibörjan och de sista korten fanns men inte de däremellan...soo sad..
Idag är det branvakt som gäller igen, men jag och Danne ska på stan så Majsan får hänka.
Igår fick jag reda på att jag ska få en till liten kusin! Så Arvid ska bli storebror och idag fyller den lilla filluren 4 år och inte nog med det så fyller min andra kusin David också år, fast inte 4 då utan 15. GrattisGrattis till er två!!
Ikväll blire att åka till moster och fira 15 åringen.

här är i alla fall några av de bilder som inte försvann


see yah!

xo stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0