Gröna Lund






Igår åkte jag och min familj ut på en liten utflyckt! Eller det var i alla fall vad Majsan trodde:P
Vi åkte till Gröna Lund och överaskade henne! Maja fick det som en liten försenad födelsedagspresent.
Vi hade jättekul...förutom att jag var lite hängig.. Lustiga huset var det roligaste(det har jag alltid tyckt) och jag åkte Insaine för första gången!! den var jättekul!


Frida och jag sitter i andra vagnen!

ville bara berätta att jag var bäst på att skjuta! 47/50 möjliga poäng är inte dåligt;) tänk att jag var bättre än far min!:P

xo stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Wooow Kajsa Stina Billy the kid Dahlqvist ;D

2011-08-14 @ 19:45:50
URL: http://feliciasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0