School's out for summer...inte direkt.

Första skoldagen avklarad då. Det var en rolig dag, det var extra kul att kolla på alla nya förvirrade 6or och 7or:P heheh neerå men stackars dem egentigen. Och så tänker man på att man var exakt lika förvirrad när man först började på en ny skola, haha.
Vi samlades som vanligt i aulan och sen gick vi till våra klassrum. Det har börjat en ny tjej i vår klass som heter Louise hon verkar trevlig, då gäller det bara att lära känna henne också.
Vi fick våra scheman och det var ganska bra faktiskt, bara en sen dag i veckan:D Vi fick också reda på att vi ska ta vanligt klassfoto och spexfoto på fredag! Å så snäll som Annika är så fick vi godis och vindruvor för att få en liten extra kick.
Vi slutade runt halv två och då stack jag, Danne och Julia ner på stan. Vi blev skiträdda när Jonathan skrämde oss men jag fyndade en liten brun mobilväska iaf och Julia ett par jeans. Vi gick till donken och drack lite milkeshake och då kom en läskigt weird gubbe och frågade oss om pengar och betedde sig som om han kände oss. Fett psycho.

Ikväll kommer Frida hem!! ÅÅ som jag har saknat henne:D hon kommer vara brun som en pepparkaka och så kommer jag, vit som snö(kanske inte snö då, men i alla fall).

xo stina

Kommentarer
Postat av: jullebulle

haha alla 6or o 7or var så roliga o små! haha ;P nu blev jag sugen på godis när du skrev det... haha rolig dag i dag! :D <3

2011-08-24 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0