Nu är det...

...JULLOV! äntligen, shit vad sköönt! Julafton om två dagar och jag kan knappt vänta:) I love it... fast har ju redan fått min första julklapp;)

De två senaste dagarna har varit jätteroliga. I tisdags var det volleyboll turnering, vilket var feta kul även fast vi inte vann någon match(som vi aldrig har gjort, omg vad dåliga i är;P). Igår var det pepparkakshusbak som gällde hemma hos danne-doosen med brudzen. Vi hade, eller jag hade, världens panik när klockan var tolv, för vi hade inte börjat sätta ihop pepparkakshuset och det skulle vara inlämnat klockan ett. Men vi fixade det galant och designade det på en kvart. Vi blev jättenöjda. Senare, på kvällen, var det volleybollavslutning i Duve. Där hade vi frågesport, spelade bowling, åt tacos och hade prisutdelning. Det var fettkul. Speciellt när vi skulle sjunga upp våra låtar som vi var tvungna att skriva. Våran gick typ YO YO YO hela tiden. Hahaha. Spenderade natten hemma hos danne med felle, julle och elle. Vi gav våran "hemliga" person sin julkapp. Min "hemliga" person var elle och det var danne som hade haft moi:) Av henne fick jag en bok, Frost, en jättefin ram med en blid på alla oss och en superfin glasskål som jag önskat mig:) Tack snälla danne. Du är bäst!!♥

Ja, idag var det skolavslutning och lärarna hade gjort lite roliga saker. Vi fick reda på vilka som vunnit pepparkaks tävlingen och vi hade inte riktigt den turen. Men men vad gör det? vi kom tvåa i alla fall:)

fint va? (ps. det är inte riktigt klart på bilderna)

Annars har jag, pappa, majsan och dolfen varit och köpt julgran och klätt den. Den blev riktigt fin^^ Nu på kvällen har majsan och jag haft musiken på högsta volym och haft vårat eget lilla disco i arbetsrummet;)

Dock att det är lov blir det att gå upp tidigt imorgon och kolla på julkalendern=bäst! Jag går väl och lägger mig snart... kanske. Men Go' natt fokes.

xxox stina

Kommentarer
Postat av: Danne

Varsegod bästa Stina!! <3

2012-01-12 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0