A Drop in the ocean a change in the weather

Så idag var det tänkt att vi skulle på besök från Glommen redan på förmiddagen för att vi skulle på en liten utflykt till Gatstuberg. Men så blev det tyvärr inte för fadern i familjen hade visst druckit lite för mycket kvällen/natten innan och hade fått "migrän", så vi fick hitta på något lite senare.
Vid tre bar det iväg mot Ändebolsgård för lite fika:) och just då blev det helt plötsligt jättevarmt!
Själva Ändebolsgård är en bondgård men mycket djur. Och överallt sprang det runt massa tuppar och höns, de var jättesöta ;)


Efter det åkte vi hem till oss och hade lite kul:D Maja, Didrik och Fabian satte vattenspridaren under studdsmattan och tyckte det var jättekul och jag måste säga att det var det också!;)
Till middag hade mina föräldrar lagat en supergod kycklinggryta med spagetti.
 Jag och Frida körde lite Wii med Fabian medans de gamla satt och pratade och Maja och Didrik plockade körsbär.


Jag passade på att fota lite också;)

Aja nu tror jag bestämt att jag ska dra igång ännu ett avsnitt av Smallville, see ya!

xo stina

Kommentarer
Postat av: Elin!:D

Ja!:D d e askul å ha vattenspridarn under studsmattan!!:DDDD

2011-07-23 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0