Lager 157 och Blåbärsmuffins

Så idag tillbringade jag och min familj eftermiddagen på Lager 157. Syrran övningkörde dit och tillbaka och jag satt och spände mig hela vägen, det var jätteläskigt, men hon var jätteduktig! :D
Jag fyndade två plagg, en pippitröja och en skjorta:) 

När vi skulle betala så tog det typ hundra år för i kön, precis framför oss, stod en (ee ja vad ska men säga) kvinna med sina typ hundra barn och det såg ut som hon hade köpt hela stället. Det tog i alla fall skit lång tid innan vi fick betala, och inte nog med det utan när vi väl fick betala så vare något fel på själva kortläsaren så det tog ännu längre tid.

Men nu håller Frida och Maja på att baka blåbärsmuffins och det är lite frästande att hjälpa till.. ;)

xo stina



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg köpte du på pippitröjan? :)

2011-07-24 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0