mommo poppo

Gårdagen spenderades men de bästa girlsen ever, nämligen med Felicia, Sofie, Frida och Majsan:)
Felicia och Sofie kom runt tolv och då hoppade vi iväg för att köra minigolf (vilket vi alltid brukar göra när de kommer på besök). Det blev ganska lyckat för jag vann!!!(stolt) men annars så blåste det skiit mycket, asså jag skojar inte. Efter det så gick vi vidare till Nobel för att käka pizza. Vi år tills vi vart helt proppfulla, men vi tyckte ändå inte att det räcktev så vi gick till Tempo och köpte varsin glass också, och det var ju inte det smaraste vi gjort.
Conny och Åsa(deras föräldrar) kom och hämtade dem strax efter bara för att de skulle kunna komma tillbaka igen ;) Nejmen när de kom tillbaka så hade vi jättekul som vanligt, vi körde, eller försökte köra, klockan till det blev middag. Senare körde vi "Pojke, Flicka, Fisk, Fågel", några olika staffeter av ngt slag, Familjegeni och så pratade vi om tsunamin i Tahiland, resor m.l.m(med lite mera) Det kanske låter lite tråkigt men vi träffas ju typ bara två ggr om året.

Nu tror jag att jag måste gå ner och äta frukost för Felicia och Sofie kommer typ vid tio!

xo stina 

ps. inga bilder just nu, men det kommer kanske lite senare på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0