Roadtrip!

Idag väckte pappa mig vid åtta!! Vi skulle sätta oss i bilen och köra ända till Fyrudden, två mil utanför Valdermarsvik, för att hämta Frida som har varit i Harstena hos sin boyfriend.
Det var en väldigt tråkig och krokig bilresa dit, det var ju samma väg hem såklart men vi stannade till i Söderköping och tog varsin glass på Smultronstället!:D Glassen jag tog hette Blueberry Hill och var supergod! fast den var ganska stor och mättande så pappa fick äta upp typ hälften:P
När vi kom hem gav jag mig ut och klippte gräset,uh, det var ijuförsej skönt att få sträcka på benen efter att ha suttit i en bil hela dagen men också jobbigt för jag var så trött.



xo stina


Kommentarer
Postat av: Felicia

Den såg goo ut! :) Alltså glassen ;)

2011-07-23 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0