It's A Beautiful Day

HejHej!

Igår kunde jag tyvärr inte blogga eftersom min kära syster kidnappade min dator, för hennes är sönder, men jag tänkte att jag skriver lite idag istället.

Igår hade jag en riktigt trevlig dag med mina vänner Danne, Felle och Julle. Vi var hemma hos mig, det var ganska varm igår så solade, hoppade på studdsmattan med vattenspridaren under och åt maltesers :)
Efter ett tag hoppade vi iväg ner till Duve för att vi skulle bada men det blev inte så mycket av det, vi var ganska lata om jag får säga det själv;)  När vi skulle bege oss hem så började det spöregna(OturOtur) men vi kom hem levande i alla fall(eller jag gjorde det åtminstonde:P).

På kvällen sen ,med två popcorn skålar i knät, satte sig hela familjen i soffan och kollade på Harry Potter!
Ett bra avslut på en riktigt bra dag!! :D




xo stina


Kommentarer
Postat av: julle

haha vi ser ut som blekisar när vi sitter bervid felle ;D

2011-07-24 @ 13:58:33
Postat av: Felle

DE VA KUL :D

& grattis på namnsdagen stajna:D<3

2011-07-24 @ 14:34:44
URL: http://feliciasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0