Everyday I'm Shuffling

Idag var det faktiskt kul i skolan:) asså jag menar inte att det inte har varit kul de andra dagarna men idag fick vi göra mycket, inte bara sitta. Jag (eller inte jag, men Marcus) spelade in filmen som jag ska vara med i och så körde vi hela musikalen med alla låtar och danser, och lite virrigt blev det:P

När jag kom hem lekte jag lite med lillsyrran, hjälpte Frida med hennes redovisning och skrev på min bokrecension. Jag är fett trött så jag ska gå och lägga mig snart;) har inte riktigt tagit igen timmarna jag missade igår. Jag gick ju upp typ fem för att vi skulle till Sthlm och ha volleyboll-cup. Det var kul och vi vann en match!!:D wihoo

 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0