Första Advent♥

Idag har jag gjort absolut ingenting. Har haft jättetråkigt...och när man tycker det är tråkigt att sitta vid datorn då är det illa.
Har skrivit klart min bokrecension, börjat lite på min deckre och nu kom jag på att vi ska prata om någonting på engelskan på tisdag och att vi har so-läxa till imorgon!:o OMG! inte bra.... får väl ta och börja på det nu kanske.

Har legat i sängen och kollat på film. En Dag fick det bli, den var bra och sorglig, lite förvirrande ibland kanske, men det gjorde ingenting.

Ska nog snart äta middag och jag har ingen aning om vad som står på menyn för kvällen. Innan det tror jag att jag måste röra på mig lite, får nog bli ett pass med Just Dance.

Glad första advent!:D


xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0