Make It Right

Har precis kommit hem från skolan och nu sitter jag med syster vid köksbordet. Hon är lite konstig...
Såg på teater i skolan, den handlade om Anne Frank och någon mer. Jag tyckte att den var bra och intressant. Hon som spelade Anne hette Caroline och det var hon som spelade Gabriella på High School Musical-musikalen på Göta Lejon! Fett Coolt;) Felicia blev helt crazy:P
Men annars då? Joo tillbaka i skolan som vanligt efter två riktigt grymma och sköna musikalveckor. Har haft galet kul! kan inte fatta att det är över:( Det blir mycket pluggande framöver, i alla fall för min del;)
Kom hem går efter två dagar i huvudstaden med familjen. Vi var och kollade på Romeo och Julia på Göta Lejon, den bästa musikal jag har sett, fast än den var sorglig var den helt sjukt bra! Sångerna var gamla låtar de bara gjort om texterna på och danserna var helt otroliga!
När vi kom hem bakade jag, med mina systrar och min mor, pepparkakor och lussebullar. Mums. Blir att fika på det lite senare.
Snart ska jag köra Just Dance med Fridisen:) ingen av oss orkar nämligen ge sig ut och träna:P (den meningen kanske lät lite konstig) Jag MÅSTE verkligen plugga sen!!!
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0