The Minute I Saw You

Tar mig en kopp varm choklad och pepparkaka. Det enda som fattas nu är snön som faller ner från den stjärnklara himmlen. Vi närmar oss julen och imorgon är det äntligen första december. Julkalendern börjar alltså imorgon! Då ska jag mysa i soffan med syrran i bara pyjamas, för det är ju sovmorgon imorgon. Åh vad jag älskar torsdagar!
Idag mådde jag lite bättre, ville helst stanna hemma en dag till men det var ju matte-prov och det ville jag ju inte missa. Det gick helt ok på provet, det var inte jättesvårt, men det fanns ändå några tal som jag satt ett tag extra med.
Funderar på om jag verkligen ska gå på träningen, med tanke på hur jag mår menar jag. Pappa tyckte att jag skulle skippa den och det kommer säkert att bli så. Jag ska ju träna imorgon också. Men jag kommer dessutom missa nästa träning eftersom att jag och Fridus ska åka och shoppa julklappar då, hmmm hur ska jag göra? knepigt knepigt.
Nä, nu ska jag nog fortsätta med deckaren innan jag glömmer bort den, jag och mitt minne alltså;)

Ha det gött!:D


xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0