There is just one thing I need

Imorse vaknade jag med bultande huvudvärk och ont i halsen. Inte kul. Gick dock till skolan ändå, vilket jag inte ångrar. Fick bestämda platser på NOn, och de platserna ska vi nu ha på varenda jävla lektion! Ni kanske fattar att jag är lite arg:P Men jag fick inte världens bästa plats. Inte för att jag inte gillar personerna jag sitter brevid utan för att jag vill ju sitta brevid de bätsa vännerna♥ Allt blir mycket roligare då! plus att våran lärare skulle flytta isär de personerna som pratade mycket, men de personerna som pratar typ mest satte hon brevid varandra. Sooo Not Cool.
När jag kom hem satte jag mig med deckaren, och vid den har jag suttit hela kvällen. Fast jag har gjort klart engelska-läxan också, den är inte så bra, menmen;)

Ska öva lite till på engelskan och sen ska jag dra igång en film:) Ikväll blir det Justin Biebers: Never Say Never.
Åh förresten så upptäckte jag att min kära vän Daniella har bloggat!!!! Klicka på namnet för att komma till hennes blogg!
Good Night Fokes!

They can always make me smile!


xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0