Easy Come Easy Go That's Just How You Live

Tjoo! Har precis kommit ut ur duchen efter Volleyboll träningen (jag är lite långsam av mig:P). Det var faktiskt roligt idag, fråga inte varför, det bara var det;) Det började två nya tjejer idag, de var från Valla och hette Ebba och Malin. Trevligt Trevligt!
Skolan idag var inte så speciell, helt vanlig. Julle och Danne dissade oss HELA förmiddagen för att de var och hälsade på på KTC:( muppungar♥...och Sara är sjuk, inte kul inte kul. Fast jag Elin och Felle hade roligt ändå faktiskt!!:D När jag tänker efter var det väldigt lungt och skönt i skolan, för det var jättemånga borta. Höhö.

Pluggade när jag kom hem(stolt!:D) och sen kollde jag på filmen Abduction = en grym film, är bara ett måste!
Taylor Launter spelar huvudrollen och Michael Nyqvist The baaaad guy!
Ha de gött!



xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0