καλημέρα

καλημέρα amigos!

Hands up for våran redovisning idag! Orden sitter lika stenhårt som igår kväll, så det går nog bra. Jag har ju Elle och Felle i fall att det skulle gå knasigt, och det är tur det.
Jaa och imorgon blir det att gå upp halv sex för vi ska till Stockholm och ha volleyboll cup!......fast det är ju bara och jag och Felle får någon skjuts vill säga. Det är nämligen så att alla bilar är fulla och vi har ingen mer som kan köra (vad jag vet i alla fall)......inte så kul:( + att våran tränare inte ens ska med.
Aja, men jag berättar mer sen efter skolan och jag har hört något :)


lite bilder fårn när vi kör(jag snodde dem från Felles Blogg:http://feliciasjoblom.blogg.se/index.html
(Jag är inte så proffsig så jag vet inte hur man gör så att namnet är länken :P)

xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0