Grillad Korv och Banan med Choklad

Igår(torsdag) tillbringade jag hela dagen i Krämbol med bästa klassen ever!! Vi höll till vid äventyrsbanan och gjorde olika aktiviteter. Alla frös, grillade korv och banan med choklad. Trotts att det var kallt var det riktigt kul!
Ett minus till var ju då att jag inte mått så bra på sista tiden och det hade inte riktigt gått över...men nu känner jag mig lite bättre:D  Det var min förkyldning som hindrade mig från att sova över i stugan med resten av klassen, så jag åkte hem över natten.
På morgonen idag så cyklade jag och Felle(som också sov hemma) tillbaka till Krämbol för att cykla hem typ två timmar senare-.- sooo not worth it.. Jag mådde inte bättre på morgonen än kvällen innan, snarare tvärtom. Men jag kunde inte låta Felle cykla ut ensam:)




xxox stina


Kommentarer
Postat av: Elle

Amen tack för dom bilderna!

2011-10-15 @ 20:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0