Idol 2011

Det blev Stockholm redan igår. Jag hängde med Danne, Elin och Julle upp igår och kollde på idol, men bara för att vara säker på att jag kom upp dit till matchen. Felle gick hem från skolan i går, så hon visste inte om hon skulle komma idag. Men hon blev inte sjuk, så hon kom idag!!:D
Hade inte sett på idol någonting innan, så det var ju lite spännande!;) Elin tog kort med Olle, Tony och Anders Bagge! Danne tog kort med Olle, Bagge och Pär, och jag och Julia-mos med Bagge!

Volleybollmatcherna gick väl helt okej. Vi spelade i Sjöstad och vann inte en enda match, men vi hade i alla fall skapligt kul!







Just nu har vi besök av moster Annis och Kenneth. Vi har ätit god mat, spelat spel och skrattat. Nu sitter vi i soffan och kollar på bildspel från London. 
Jag vill gå och lägga mig nu för jag är JÄTTEJÄTTETRÖTT!!

xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0