Mohahaha

På tisdag, vid kl 12.16, drar jag med mina finaste vänner upp till huvudstaden, för att senare på kvällen gå på Rihanna konserten! Jag kan knappt vänta, längtar sååå! Mor och jag var på stan tidigare idag och jag inskaffade mig en mörkblå blus och en kavaj. Så nu är jag glad:D Jag tänkte ha på mig det på konserten.

Frida har (eller det känns som det) typ hela stan här hemma. De håller på att fixa sig inför deras kväll/natt på Safiren.
För mig blir det en lugn kväll. Ska kolla på Så Mycket Bättre snart med lillsyrran och efter det blir det 17 Again med Zac Efron(♥)

Imorgon blilr det fullt ös. Ska nämligen ha Halloween fest då, och mina fina vänner kommer, plus Frida och Becca;) Men det ska bli så himmla kul!


Kanske lägger upp bilder på kläderna imorgon eller nåt;)

ÅhÅh!! Vet ni? idag kom första avsnittet av Chuck säsong 5 ut!!!!:D Avsnittet ligger inte bland favoriterna, menmen det kommer väl bättre:)

xxox stina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0