Doo Wah Diddy

Dagen har varit helt skaplig, jag har frusit en hel del, haft ont i ögonen och hostat, så på just den fronten kan jag ju inte precis säga att det har varit bra. Allt annat däremot har varit toppen:) i skolan var det ganska chill, manusgruppen direkt på morgonen följt av so och matte. Efter lunchen var det hemkunskap och sen en no-lektion som vi typ inte gjorde någonting på, vi satt mest och planerade våran Halloween-fest hos Anton nästa vecka. Sen sist hade vi svenska och det betyder mystery..! spooky!

När jag kom hem kollade jag på trassel med Majsan, som har legat hemma sjuk från skolan idag, so sad..
Sen pluggade jag español och det tog typ forever, för jag gick igenom alla glosor. Efter det så kollade jag på en till film och den slutade typ nu;) gissa vilken det var!!....det vaaaaar.... MULAN!! snacka om att det var länge sedan man såg den. Den är ju feta bra!! Majsan var väldigt skeptisk ibörjan dock, men nu såhär efteråt så tyckte hon att det var både jättebra och rolig:)



GAAAH NU ÄR DET BARA EN VECKA OCH TVÅ DAGAR KVAR!!!!:D♥

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0