Friends

HejHej sitter en dötrött tjej här, men tänkte blogga lite innan jag drar till kojs.

Hela eftermiddagen spenderade min klass i Stadsparken, vilket alla andra högstadieskolor och gymnasium i denna stad också gjorde. Det var nämligen att Gabriel Forss jobbar just nu med Friends och försöker få stopp på mobbningen som sker runt om. Och idag hade de ordnat en typ "aktivitetsdag", i Stadsparken då.
Det var uppträdanden av bla Team Gabriel och Norlie & KKV!!! ååh älskar Norlie & KKV, speciellt KKV, han är så snygg!♥




Innan allt detta hade jag SO-prov i hinduismen. Det gick helt okej. Ooo jag failade på en fråga som jag visste svaret på egentligen, men frågan var konstig så jag fattade inte det förens jag hade lämnat in själva provet!!GAAAH så irriterande!!!

Imorgon är det orientering. Jag och Felle ska köra tävlingsbanan och vi kommer äga alla.....typ..fast näää! Hehe men det kommer gå super och fint väder hoppas vi verkligen på.

xxox stajnish

Kommentarer
Postat av: elin

KKV<3333

2011-09-23 @ 15:27:32
Postat av: Felicia

Snyggisha bilder!!

Och orienteringen gick jäääätttebra juu! :D ♥

2011-09-23 @ 15:49:10
Postat av: moi

<3<3

jaaaoo vi var sååå BÄST!!!!:D <3

2011-09-23 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0