hejsansvejsan

Här sitter jag och kollar på Spy Kids 4 och äter bounty samtidigt som jag utför ett top secret arbete.Tufft.
Är hemma med halsont och huvudvärk medans resten av famljen är och firar mormor som fyller 68 år. Grattis mormor!
Måste ta itu med NO-läxan också, ven fast det inte kommer bli någt förhör för min del, fett chill. Höhö.
Needå men vi ska ha musikalmöte samtidigt som NOn imorgon oc vår lärare s att vi kunde skippa det då:D
Vanlig dag annars, massa med lektioner. Det var fettkul på engelskan idag. Vi skulle skriva typ en liten teater. Jag var med Danni-Doo och Julia-mos och våran kommer ärligt talat var bäst, ellerhur? Oooh Charlie! ;)   



xxo stajnish

Kommentarer
Postat av: Julia-mos

hahah den kommer bli bäääst! :D ohhh chaarlie! krya på dig! <3 puss!

2011-09-08 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0