I Trosa och Strosa

Denna dag har jag och min familj spenderat i Trosa(världens ände). Maja hade fotbollsmatch och hela familjen följde med och hejade. De vann båda matcherna och var jätteduktiga. Jag har inte följt med på någon match sen förra året och man såg verkligen förändrigen. Alla har blivit så mycket bättre, Maja vågar mycket mer nu och är på bollen nästan hela tiden.
Enligt väderprognosen skulle det bli soligt och varmt i Trosa idag, men det var rena motsattsen! Mor och far hade tänkt att vi skulle ha piknick på något fint ställe men den fick bli under tak vid fotbollsplanerna.
Sen tog vi bilen och körde in till centrum. Där gick vi runt och strosa lite. Det är jättefint och mysigt med alla de små husen och hamnen. Vi stannade vid en jätterolig lekpark som jag och Majsan lekte i medans de andra satt och frös:P Vi hittade också ett jättemysigt café precis vid vattnet.
Hela vägen hem sen körde Fridis och hon var, som alltid, jätteduktig!:D


Riktigt snygglish..

nää nu känner jag att jag måste läsa några sidor i boken som ska vara lästa imorgon

xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0