It's My Life

Jag har världens bakvärk!! åå det är jättejobbigt, kan knappt gå längre! Det var de där jäkla utfallsstegen på träningen igår, ööööö.
Sitter här och ska egentligen skriva på engelskan, men jag orkar liksom inte.
I skolan idag gjorde vi klart läsförståelse delen av "nationella provet" i svenska. Har ingen aning om hur det gick, det kan ha gått bra eller så gick det åt skogen. Vi hade också matte, So, typ No, spanska, engelska och seeen slutade vi, ÄNTLIGEN!
Den där sovmorgonen som jag sett fram emot HELA veckan, den försvann! Det var bara för att manusgruppen hade de lagt precis på den tiden... SÅ jag är lite trött nu.
Man ska ju tillbaka till skolan igen också. Halva klassen ska sälja fika på 6ornas och 7ornas föräldrarmöte kl 18.30. Fikat har vi bakat själva. Jag, Julia-mos och Danne-Doo bakade morotskaka som jag redan berättat, riktigt gott!!

Blid från Göteborg, maj 2011

xxox stina

Kommentarer
Postat av: julia-mos

Vi borde öppna ett café med massa goda muffins o morotskakor! :D puss!

2011-09-15 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0