Kalas


Nu har skolan kommit igång igen efter påsklovet och det var ganska chill idag när vi slutade kvart över tolv. Jag lånade världens guldbok på biblan också, alltså bokstavligen det är verkligen guldsidor! Haha. Har inte hunnit med så mycket idag, när jag kom hem drog jag till gymmet och när jag kom hem skulle vi åka och fira "lilla" David som fyller hela tolv år på torsdag:) Där bjöds det på middag och tårta, yummy! Jag hade jättekul med småttingarna jag, Ebba och Edvin de är nog de sötaste som finns! Vi satt och kollade på bilder på min phone och de sa hela tiden "vi vill se Frida och Maja konstig" (det är en bild där Dolf och Majs ser helt tokiga ut haha) så det gick de runt och sa hela kvällen, enda tills Marre lärde dem att säga "Pappa är koko". Nu ska jag kolla på Bones och dra mig till sängs, see ya later dudes!

xxox stina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0