Ikea + Barnkalas

Idag klockan 09.00 bar det av mot Linköping, mot Ikea. The "main reason" varför vi åkte dit var för att försöka hitta lådor till min säng och för att köpa en ny säng och hyllor till Maja. När vi åke därifrån hade vi med en säng till Maja OCH mig! Pappa hade räknat ut att om han skulle fixa och göra iordning lådor till min säng, så skulle det gå på ungefär lika mycket som en ny säng. Därför bestämde vi oss för att köpa en ny säng istället. Vi kom också hem med en massa mindre saker, jag köpte bl.a. en ny lampa.
När vi äntligen kom hem, typ halv 6, så skulle vi iväg till nästa ställe. Min kusin Jesper fyller år om några dagar, så med grillat och tårta och presenter firade vi honom! Jag lyckades får en riktigt rolig video på när Maja drar Jeppe, som åker på inlines. Och efter dem springer Edvin och Ebba glatt och ropar; "Jag vill! Jag vill!", haha. 
 
Nu är jag så trött så jag tror att jag somnar vilken sekund som helst...Zzzzz....
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0