ma semaine

Det blir lite luckor mellan alla mina uppdateringar, men det kommer några i alla fall. Jag vet nämligen själv hur jobbigt det är när folk inte uppdaterar...
Här kommer en liten sammanfattning på vad jag har gjort den här veckan (eller det blir ju förra veckan).
I måndags var det ju inte direkt ett superväder, men det gick ändå att hoppa i sjön. Det gjorde nämligen jag. Anton och jag tog våra cyklar ner till Djulö och hoppade i (!). Jag blev fett förvånad, för det var inte alls kallt! Det var mycket varmare än i luften och superskönt. Efter det sa jag goodbye till Anton och cyklade vidare till trafikskolan för att göra mitt syntest. Och idag fick jag mitt tillstånd! Jag får ju inte glömma att bästa Elin fyllde sexton år! I tisdags var det ju KK-joggen och jag lyckades ta mig ner till stan trots det dystra vädret. Precis som förra året så bestämde sig regnet för att komma just när milen började. Men vi stod där från början till slut. Väl hemma drack vi varm choklad och åt kantarellsmörgåsar!
I Onsdags fyllde min lilla plutt till lillasyster hela tio år! Och jag måste inse att hon inte är någon plutt längre... Hon fick sin första mobil och kan inte släppa taget om den. Jag börjar faktiskt undra om den har vuxit fast i hennes hand. Haha. På kvällen hade vi kalas, Majsan var glad och jag blev tjock av tårta och kakor, hehe mums.
I torsdags var det den nionde augusti och också den dagen Whitney Houston skulle ha blivit fyrtionio år ( ja, jag är nörd). Pappa och jag, Frida och Majsan gav oss iväg på vandring och sov i vindskyddet på Fagerön. Det var riktigt mysigt, mycket mysigare än vad det var förra gången vi var där. Vi hade riktigt fint väder och kunde äta frukost ute i solen. Pappa och jag tog oss till och med ett morgondopp.
Fredagen var då hemkomstdagen för oss och vi var trötta. Frida och jag stack iväg och tränade trots det och senare på kvällen var det barnkalas här hemma. Den natten sov jag riktigt bra kan jag säga.
Under lördagen var jag nere på stan och kollade lite, det är ju marknad nu under Katrineholms veckan. Jag kollade efter ett par svarta jeans eftersom mina sprack när jag skulle sätta mig i bilen, buhuu...haha. Jag är så klantig!
Igår, söndag var jag på utflykt med Majs. Vi packade matsäck och cyklade till Gatstuberg. Vi var fett stolta att vi orkade cykla upp för Gatstubergsbacken! Vi började även på ett projekt som vi blev klara med idag. En fotoram, inget stort men ändå. Vi målade den vit och satte snäckor på den, och det blev ett lyckat resultat!
Och till sist då.... Majas och min ram!
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0