Still Friday

 Klev innanför dörren för ca en timme sedan och var genomblööt!! Så nu har jag cyklat i världens spöregn två hela gånger. Hur lyckat jag egentligen?
Hade sovmorgon idag, vilket var riktigt skönt! Fast jag brukar egentligen inte utnyttja dem alls... jag går upp samma tid varje dag ändå. Haha, men jag gillar att ligga i sängen och bara tänka "jag kan ligga en liten stund till, ingen brådska", jag avskyr nämligen att stressa. Eller att bli stressad rättare sagt. 
I engelskan och svenskan hade vi test på vad vi kunde, och i biologin pratade vi om att vi skulle åka till TomTits och kolla på döda människor(....!)
När skolan slutade, klockan 13.40, gick jag ner på stan (observera GICK). Imorse upptäckte jag att jag hade fått punka på cykeln, så därför var jag tvungen att gå... I alla fall, på stan gick jag förvirrat runt och letade efter Anton på Åhléns och sedan gick vi och fika på C&L. Anton var en aning avundsjuk på att vi redan fått våra datorer, hehe. Han måste nämligen vänta ett tag innan dess, till den 12 september. På stan mötte vi Klara, lika glad som vanligt. Hon hade precis kommit in med tåget från Norrköping.
Väl hemkommen, så ringde mamma efter skjuts hem ifrån jobbet, så pappa och jag åkte och hämta henne i regnet. Nu sitter jag här, och himlen är blå. Pappa håller på med middagen, det står grillat på menyn, gött gött!
Jag är inte ett sådant stort fan av när folk skriver såhär, men just nu håller jag faktiskt med och det är ju trots allt fredag. Livet är allt bra ibland! 
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0