Thursday, August 30th

Hola amigos! Hoy, no ha pasado tanto. Ha sido un día bastante normal si usted me pregunta... Ja, som jag just skrev, det har vart en ganska normal dag idag, om man utesluter världens skyfall som kom när jag skulle bege mig hem från skolan tidigare idag. Det var helt ortoligt, jag kan knappt förstå det! Alla vägar var fyllda med vatten, det blåste och vräkte ner, och så kommer jag där på min lilla cykel och är verkligen genomblöt. Jag kunde bokstavligen vrida ur mina kläder och hälla ut två deciliter vatten ur skorna, det är inte klokt! Jag har aldrig varit med om något liknande... Nu är det faktiskt helt skapligt väder ute och jag sitter och försöker lära mig engelska glosorna samtidigt som jag pluggar lite spanska. Det får gå som det går. 

Har inte så mycket mer och tillägga just nu, så vi ses!
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0