Tisdag


Slutade extra tidigt idag! Alla på KTC slutade klockan ett för att lärarna hade något möte. Efter skolan spenderade jag äntligen tid med mina besties. Vi stack ner på stan där jag bytte ett par byxor jag köpte förra veckan. Felicia och jag stack hem till mig efter det för att fixa det sista till Julias och Elins presenter. När vi kommit hem till Julia så åt vi smörgåstårta och bakade en riktigt kladdig kladdkaka, såå good!  Till fikat firade vi Elin och Julia, de blev jätteglada för presenterna!
 
xxox stina
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Superfin blogg! :D

Svar: Tack så jättemycket! :D
Stina Dahlqvist

2012-08-30 @ 12:41:12
URL: http://nathalieo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0