16 februari


Börjar 10.10 idag, fett chill. Pluggar det sista till so-provet idag. Gaah det känns som att det inte kommer gå så bra... men man kan ju alltid hoppas! Har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna men jag har inte orkat sätta på datorn. I förrgår hade vi friluftsdag i skolan, jag och mina vänner åkte slalom i spökbacken och det var jättekul. Jag har lite ont i vaderna och blåmärken på smalbenen men det är värt det. På lördag drar jag, pappa, Fridus och Majsan till Branäs. Åh jag längtar, det ska bli så kul! Vi skulle egentligen inte åka men det blev så ändå. Neej nu ska jag plugga lite till innan det bär av mot skolan.

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0