7 februari


Det är tisdag och felicias födelsedag, grattis grattis! Hon är tyvärr sjuk...men hoppas att hon blir frisk snart.
Hade en riktig lektion i skolan idag, fett chill. Började dagen med nationellt prov, och det gick förvånadsvärt bra. På svenskan lyssnade vi bara ljudbok, spanskan var den riktiga lektionen, fast vi kollade på film. höhö. Hasse var inte i skolan idag så på musiken hade vi en vikarie och då fick vi göra lite läxor och sluta tidigare. En superbra dag alltså!  Jag trippade iväg till elin efter skolan med julle. Vi gjorde absolut ingenting. Haha. Påvägen hem fick julle hicka, haha det var så roligt, jag skrattade tills jag fick kramp i magen.
Nu ska jag basta med syrran och sen ska vi dra igång senaste avsnittet av gossip girl, och jag har en känsla av att jag inte kommer tycka om vad som kommer hända...
ÄR DU NÖJD NU FRIDUS?

xxox stina

Kommentarer
Postat av: frida

hiihh, nööööjd! :D

2012-02-07 @ 22:18:53
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0