3 februari



Då var det äntligen fredagskväll igen. Den har jag spenderat i vingåkers IIISKALLA idrottshall för att kolla på majskorven som hade fotbollscup. De vann två matcher av tre och var så duktiga. Dansade zumba och körde fotboll och basket på idrotten, det var jättekul! Det är verkligen mycket roligare när man delar på tjejerna och killarna, det blir liksom lite mer jämt om man kan säga så. Innan dess blev jag anton och tran intervjuade av sörmlans radio om gymnasievalen. Haha, och det blir ju lite kul när rektorn kommer in i salen där vi sitter med en kamera och börjar fota hejvilt. 

Igår var det den berömda dansen på safiren för alla 9or. Det var superkul och vi dansade hela kvällen. Vi vann dock inte bugg-tävlingen, men det gör ju ingenting! Vi är glada ändå:) I alla fall, imorse när jag vaknade var jag helt död... typ. Jag ville verkligen inte gå upp. Var sjukt trött och det hängde med mig hela dagen. Inte kul.

Nu ska jag gå och sova. gonatt!

xxox stina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0