25 januari


Har typ precis kommit hem från träningen, skönt att ha det gjort. Vi hade den första slöjden i nian idag och vi fick reda på att vi ska designa och sy ett klädesplagg. Efter många om och men bestämde jag mig för att göra ett par jeansshorts. Det fick mig verkligen att längta till sommaren. På torsdag är det dans på safiren så vi håller på att öva på olika danser på idrotten. Bugg och foxtrot hade vi redan börjat med, men idag fick vi lära oss vals också! Det var riktigt kul måste jag erkänna. Måste bara säga att jag, fridus och majsan var jätteduktiga och lagade kvällsmat idag! Nä nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Pretty Little Liars. À demain. Espérons ...

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0