13 Januari

Nu är det finally helg och jag är jäkligt trött. Denna dag avslutades med bad där det stod livräddning på schemat. Vi är äntligen klara med alla våra redovisningar om beroenden, vilket känns skönt. Just nu är det ganska skummt... det står ett tåg precis utanför mitt hus... men aja det ger sig väl iväg snart. Igår hade vi besök av en kändis i skolan, ganska häftigt va?;) Det var Erik Hassle! Han har ju gått på min skola, men vi fattade inte varför han var där... Han tyckte i alla fall att det var konstigt att vi hade renoverat, det var bättre förut sa han. Jo, just det, vi(eller jag då) tog sönder vårat pepparkakshus i skolan, det som vi gjorde innan jullovet. Vi åt upp det goda, sen gav vi resten till de små åttorna som åt upp allt. Fredagen den trettonde idag. Vi hörde VÄLDIGT många ambulanser, brandbilar och jag vet inte vad.
Nu sitter jag under en filt i soffan och ska kolla på senaste avsnittet av Bones.



xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0