Birthday Girl


Igår fyllde min underbara syster 19 år, grattis Dolf! Jag hade bakat den mest utsökta tårtan som hon fick när vi sjöng för henne. Vi fick gäster lite senare på dagen och då bjöds det på tårta igen. Yummy. Den tiden när vi inte firade Dolfen spenderade jag i Majsans rum och städade(!) Jag kan knappt fatta det själv... Men resultatet blev bra och det är inte det minsta stökigt. Just nu håller jag på att städa mitt eget rum för en gångs skull.
I skoaln hade vi vanliga lektioner och på vår "långa" rast tog jag, Anton, Felle och Julle cyklarna ner till stan och letade slips till Anton. Och den vi hittade var riktigt snygg.
Jag måste bara tillägga att det är världens skitväder. Jag fattar inte liksom. Det är ju ändå juni, hallå?!

xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0