12 mars 14.00


dagens

Kom nyss hem från stan där jag lunchade med mor:) Idag är det världens vårväder så jag invigde vårjackan, äntligen! Åt precis upp min ben & jerry´s, det var smaskens. Tror närmare bestämt att jag ska ta min kära bok och gå ut och sätta min i solen ett tag, sen ska jag dra till gymmet.
Igår blev det ett ganska spontant besök till Vasamuseet i Stockholm, det var lite kul:) Jag känner mig väldigt stolt för att jag ringde och sökte sommarjobb, nu hoppas jag bara på att jag får det så att jag har lite cash i sommar.
Have a lovely day!

xxox stina

Kommentarer
Postat av: mimmy

Hej där fina du! jag är med i en tävling som avslutas imorn och priset är en resa till paris. Jag vill så gäääärna vinna så det skulle varit hur snällt som helst om du gick in och röstade på mig samtidigt som du har chans att vinna ett presentkort på H&M!

Om du vill göra mig denna tjänsten skulle jag blivit hur lycklig som helst! :)

Gå in på denna länken http://www.facebook.com/EFSverige?v=app_372205732790403&app_data=wlbb%3D1

scrolla ner till slutet av sidan och klicka på 3e sidan och leta upp min outfit, mitt namn är Mimmy Ly! Du är guldvärd om du gör detta för mig! <3

2012-03-14 @ 16:06:01
URL: http://mimmyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0