28 mars


Nu är min kära far påväg till Mallis, riktigt fuskigt! Jag vill också dit.. böhö. Jaa, vad har jag gjort idag då? inget speciellt, en ganska tråkig dag faktiskt. Jo, just det! Jag skrapade upp knät på idrotten... inte kul:( vi körde spökboll och jag slängde mig efter bollen och verkligen gled på golvet och in i väggen. Så nu har jag ett par trasiga joggingbyxor och ett ont knä, en riktigt lyckad dag haha. Imorgon blir det en spännande dag för då ska tre, inte så smarta tjejer ta tåget upp till Stockholm och gå på museum hela dagen. Och med tre, inte så smarta tjejer menar jag också att vi inte har världens bästa lokalsinne heller, det ska bli mycket intressant om vi kommer hem igen...höhö. Nu sitter jag och kollar på Alex och Emma, filmen som Felle rekommenderade och än så länge är den väldigt bra:D

xxox stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0