Gårdagen



Lite bilder(som jag snodde från danne) från gårdagen då jag, Felicia och Daniella var på picknick. Vi cyklade typ runt i hela stan innan vi till slut hamnade i sjukhusparken och det var super trevligt!
På kvällen hade vi gäster, familjen Hallgren var det som kom på besök. Vi åt god mat och hade det skoj. 
I natt ställde man ju om klockan och vi förlorade en timme... not cool-.- Just nu håller pappa på att grilla och jag tittar på Chuck, höhö. Efter maten ska Dolfen och jag sätta oss och glo på E.T, det var skitlänge sen vi såg den så vi tyckte att det var dags nu.

xxox stina

Kommentarer
Postat av: Danne

Sv: ja så klaaart. Du är ju med på dom!

2012-03-27 @ 08:02:42
URL: http://daniellalinnealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0