Ain't no sunshine when she's gone

Det är ganska sent och jag borde nog gå och lägga mig nu, med tanke på att det är skola imorgon, men jag ville i alla fall lägga in ett litet snabbt inlägg.
Vi hade sovmorgon idag och började direkt med slöjd, fett soft! Det var inget annat speciellt som hände idag i skolan som är värt att skriva om, höhö. Vi slutade vi ungefär två och sedan spenderades hela eftermiddagen hemma hos Julle med Elin och Felicia. Där bakade vi muffins, åt muffins, hade muffinsform krig, kolla på TV och bara va liksom. Det var riktigt kul kan jag säga! När jag kom hem möttes jag av ett godisbad. Det låg fullt med godis på bänken och snacka om att jag blev frestad! Men jag fick inte äta något..... för Majsan ska ha det och sälja på sin fotbollsmatch, buhuu.. Just nu njuter jag lite av kvällen och har precis kollat klart på det senaste avsnittet av Glee. Dobranoc!




xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0