18 november

Då var det söndag igen och det grå, tråkiga vädret säger allt. Igår hade jag den mysigaste kvällen på länge. Hela familjen var hemma, vi satt och skrattade och kollade på TV hela kvällen. Magnus Uggla berättade i Så Mycket Bättre att han skrev en låt till sin dotter och att tiden redan går så fort, så varför vill man att den ska gå fortare, och min pappa tjatar på oss om det hela tiden också, det var lite kul tyckte jag. Jag tyckte att Miss Li gjorde den  skitbra! Frida och jag var ute och sprang i mörkret, vilket var fett scary, och som belöning(och för att jag följde med henne) köpte hon en B&J till moi♥. Det är sådant som bara händer en gång. Tidigare på dagen var Maja, Frida och jag nere på stan och köpte julklapp till mamma och pappa. Jag passade på att köpa en enkel, svart, jätteskön tröja också. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, blir nog bara en slapp dag med film och glass.
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0