El fin de semana

Har inte haft någon ork att uppdatera i helgen, så jag tänkte att jag skriver lite nu. Fredag kvällen spenderade hela familjen i bowlinghallen. Det var så hilmlans kul, jag kom på hur länge sedan det var jag discobowlade! Jag har fortfarande träningsvärk i hela underarmen, men det är det värt. Efter det åt vi mat från rhodos, vilket var estupendo! I lördags var jag och tränade en snabbis, sedan tog Frida och jag bilden och stack iväg till Norrköping. Där handlade vi lite julklappar och vi hittade lite andra saker också, det var typ rea i alla affärer. Kanske lägger upp vad jag köpte lite senare. I går var en ganska chill dag, jag gjorde typ ingenting. Satt och kollade lite filmer, bakade, fikade, gick på promenad och "hjälpte" Frida med hennes packlista. Det känns askonstigt att hon åker om ca 7 veckor och inte kommer komma hem på över ett år! Gud va tomt och tråkigt det kommer bli... Vi har alltid så roligt tillsammans, bara för att vi är så konstiga All The Time! Ni skulle bara ha sett oss igår, haha.
 
 
xxox stina
 

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahah så snygg bild alltså....
och åh vad jag kommer sakna dig och våra stunder Stig :( <3

Svar: puss <3
Stina Dahlqvist

2012-11-27 @ 00:12:10
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0