Tisdag - blött och kallt

Sitter på mitt rum alldeles frusen, mina händer är allvarligt is! På vägen hem från skolan tidigare höll mina händer domna bort, gud vad ont jag hade i dem. Jag antar att man får skylla sig själv när man inte orkar ta upp vantarna i väskan. Just nu snöar och blåser det. Jag brukar oftast bli glad när det börjar snöa, men inte när det kommer sådan här snö, den är så blöt och jobbig. Nu ska jag nog ta och hämta en filt, sätta mig i sägen och kolla på NCIS, sedan måste jag plugga. 
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vänta lite nu.... Det var väl tisdag när du skrev det här?? Eller? Förvirrad tjej haha!

Svar: Hahah, joo! Lite förvirrad med alla dagar, haha!
Stina Dahlqvist

2012-11-28 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0