1:a oktober

 
1: oktober redan, tänker jag. Tänk vad fort tiden går och om fyra veckor är den lov, gud vad jag längtar! Imorse när jag var på väg till skolan fick jag världens härligaste höstkänsla. Jag var på väg ner för en backe, och just då kom en vindpust och jag fick miljoner gula, röda och orangea löv över mig, det var så jäkla härligt, nu är det verkligen höst! 
Just nu sitter jag och försöker få in alla engelskameningarna. Jag kan ju inte precis påstå att det går så bra, men jag kör på ändå. Supercalifragilisticexpialidocious!! 
Helgen har varit bra. Stod på Backavallen i två timmar i regnet och frös tårna av mig i lördags. Maja hade fotbollsmatch och hon var jätteduktig, men lagen fick åka hem med förlust. Tjejerna var glada ändå, för de blev bjuda på tårta. Sedan sependerade jag, Frida och Maja hela eftermiddagen borta på Lövåsen och på kvällen kom mormor och morfar på middag. Det var jättetrevligt, de har nästan precis kommit hem från Turkiet så de visade lite bilder. Vi skrattade och pratade lite minnen. Mormor berättade t.ex. om en gång när hon och jag var på picknick och blev jagade av kor! Haha, jag har dock inte något minne av det, men det var kul att höra.
Nej, nu ska jag nog återgå till mitt, go'natt:)
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0