5:e oktober

 
OH MY GOSH! Det senaste avsnittet av Glee var så himla sad! Jag började gråta, och händer inte ofta kan jag säga. Längtar till nästa avsnitt!
Det har varit en toppen dag i skolan. Började med ett besök hos skolsyster, femtio minuter så jag missade hela spanskan. På engelska hade vi bara läxförhör och på svenskan var det redovisningar. Alltså svenskalektionerna är de bästa ever! Vi har så jäkla roligt med alla redovsningar, eller vad man nu ska kalla dem... Jag körde i alla fall min i dag och den blv riktigt bra om jag får säga det själv. Alla i klassen höll på med sina smällare och Aja har bokat in sig på en "vikalijaavpapper-kurs" hos mig på måndag, får se om vi kommer ihåg det bara. Vi hade även en väldigt intressant disskusion om Mellanöstern.
Efter skolan drog jag, Jennie och Nevena ner på stan. Vi snackade lite och tog en fika på Sköna Gertruds, jättegott. Väl hemkommen så slängde jag mig på soffan, där Frida och Maja redan låg. Snacka om att jag var trött när jag kom hem! Men trots det så begav jag mig ut och klippte gräset för sista gången detta år (skönt!). 
ÅH, när jag skulle ta mig ner till köket för att äta middag såg jag att det var något konstigt på vägen utanför och när jag kollade lite närmre såg jag att det var en GRÄVLING! Det var ganska scary. Att träffa på en grävling mitt i stan, utanför mitt hus, som sedan gick genom häcken och in på våran tomt! Så konstigt. Nu ska jag ta och få min skönhetssömn, Go'natt!
 
xxox stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0