7:e oktober - studying

Sitter i min ensamhet och pluggar fysik. Vi har prov på onsdag och kan fattar absolut INGENTING! Men jag försöker läsa och ta mig igenom alla uppgifter. Jag har i alla fall två dagar till att försöka förstå lite och imorgon ska jag plugga med Ann, så jag hoppas att vi kan resonera tillsammans. Jag har också ett spanskaprov jag måste plugga till, problemet med det är att jag inte riktigt har koll på vilken dag det är... men jag tror att det är på tisdag... inte helt hundra.
Till frukost idag bakade jag och Majsan scones, vilket var supergott! Jag ska försöka dra iväg och träna lite senare också, men nu måste jag återgå till fysiken.
 
xxox stina
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0