Friday, you light up my world like nobody else

Äntligen freeedag!! Som jag har längtat, ända sedan i söndags kväll har jag sett fram emot just detta! Ute regnar det bara hela tiden... inte så kul, man blir så deppig. Jag vill verkligen ha jul nu! Jag och Ebba pratade om det i skolan och vi bara "Åhh! Pepparkakor, lussebullar, glögg, julgran och den mysiga belysningen!"♥. Man vill ha jul ju mer man tänker på det... Nog om julen, idag har det varot en ganska normal fredag. Vi hade dock ingen biologi så vi hade världens håltimme efter spanskan.... not cool. 
Okeeeeeej.... just nu är det väldigt distracting, det är en kvinna som står och gråter utanför mitt fönster... so sad. Bara litte random sådär. ÅH nu kan jag inte sluta undra vad som hade hänt. Typiskt mig.
 
Funderar på att cykla upp till gymmet och springa i 40 min, innan det blir för sent, men jag vet inte... jag kanske är för lat idag, haha, också typiskt mig. Aja, jag får se vad jag gör.
 
xxox stina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0