Längtar, längtar, LÄNGTAR!

Alltså jag kan inte fatta att om ungefär åtta månader kommer min dröm att slå in. Jag har drömt om att åka till USA  sedan jag var typ tio, och i sommar ska jag äntligen dit!! Tänk att Frida ska flytta dit, bo där på riktigt liksom, jag skulle lätt göra vad som helst för att flytta med henne. 
Jag har redan gjort en lista på allt jag vill se och göra. Ett måste är ju att åka till Hollywood, och så måste man ju passa på att besöka Maria Montazami(jag ska i alla fall försöka övertala mamma och pappa). Det kommer bli så jäkla kul och en resa jag aldrig kommer att glömma! Jag kommer dock sakna Dolfen jättemycket♥, sex månader är en ganska lång period utan att träffas... men vi får ta och skypea superdupermycket!
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Dolfen

Puss sis <3

Svar: puss puss ♥
Stina Dahlqvist

2012-10-19 @ 18:41:25
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0