Monday

Bonjour tout beau!
Måndag, vecka 43, vilket betyder att det är sista veckan i skolan innan lovet! Det ska blir så skönt med lov alltså, och så är det ju Halloweeen också! 
I helgen hade jag inga ord, jag tänkte skriva flera gånger, men när jag väl skulle skriva något så visste jag inte vad... Så nu kommer det ist. I lördags regnade det hela dagen (är jag förvånad?), men trots det hade jag en trevlig dag nere på stan med majne amigos. Det var superkul och så längesedan vi umgicks! Vi strosade runt lite och käka på subway, smaskigt smaskigt. På kvällen hade Dolfen och jag lite filmkväll. Vi kollade på Snow white and the huntsman och jag tycker helt klart att den är sevärd. Den påminde lite om Narnia - Prins Caspian, men var mycket bättre! Jag åt nästan upp en hel Ben&Jerry's själv(!), det var meningen att Dolfen och jag skulle dela, men jag snodde åt mig den och släppte den inte, haha. 
Igår pluggade jag hela dagen..bööö...men jag tog en paus och dansade, fett skönt. 
Nä, nu ska jag kolla klart på Joyful Noise och sedan plugga lite.
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Dolf

Puss pluttis!

2012-10-29 @ 22:12:25
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0