Coco with marshmallows


Kände mig förtjänad en kopp varmchoklad med marshmallows ikväll. Inte för att jag har gjort något speciellt eller så, men jag har riktigt ont i halsen för tillfället. Jag diggar verkligen min fina "Bitch of the year"-kopp som jag fick av Sara för några jular sedan. Undrar hur hon har det uppe i Falun? Jag har inte haft någon kontakt med henne på ett tag nu.
Det var skolfoto-dag idag! Personligen kändes det som att fotona kommer att suga, men men vad kan man göra nu liksom? Skolkatalogen, som är roligast att få hem, kommer förmodligen dröja till januari... Det har den gjort alla andra år i alla fall, men det är väldigt många klasser att fotografera på fyra skolor. 
Jag har kommit på att jag vill se en film som heter "Les Misérables" med bl.a Anne Hathaway. Den har dock inte premiär fören den artonde januari nästa år, den är säkert värd all väntan.
 
Nu ska jag fortsätta med engelskan och spanskan ett tag till. Bonsoir!
 
xxox stina

Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaaa freakin' Lennman

Heeeej Stina! :D Sjukt härlig kopp måste jag säga!Väldigt fin! ;)
Jag har det väldigt bra här uppe! (Har dock börjat få ont i halsen här meeed...) Jag känner mig så vuxen samtidigt som jag känner mig jätteliten. Skolan går brabra, träningen är grym och jag har aldrig en tråkig stund. Jag lagar mat, diskar, städar, tvättar, handlar mat osvosvosv.... Det är sällan man är rastlös kan man ju säga! Att bo själv är både en frihet och lite tufft stundtals. Men jag har inte kännt någon direkt hemlängtan och om man gör det så har man alla vänner här uppe runt omkring som man kan åka till. Jag klagar inte! ;) Hoppas det går bra för dig! Du får hälsa alla där hemma från miiii ^^. Saknar er alla! <3

Svar: Åh vad bra att du har det bra :) när du kommer hem MÅSTE du höra av dig!! Ta det lugnt med träningen bara, ta inte i för hårt;) Jag ska hälsa och vi saknar dig och ditt glada humör också <3
Stina Dahlqvist

2012-09-13 @ 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0